pondělí 14. prosince 2020

Ali přítel nejvěrnější 3 - Jiné dimenze

Babi je takový náš lidový vypravěč. 

Co si nepamatuje, to si vymyslí. 

I když.. kdo ví. Možná je blíž pravdě než my všichni dohromady. Nebo daleko dál. Kdo ví? Myšlenkový posun bývá náhlý a hlavně se zásadně pohybuje nepředvídatelným směrem. 

V každém případě tak občas vznikají neuvěřitelné příběhy ve kterých se časoprostor ohýbá všemi směry, neskutečnou rychlostí, bez jakýchkoliv pravidel. 

Během pár okamžiků můžete být svou matkou a dítě zplodit se svým vlastním otcem, a to i po jeho smrti. 

Zážitky přecházejí z dimenze do dimenze bez sebemenších problémů. Naprosto samovolně. 

Konečně chápu různé proroky a vědmy  Edgarem Cayce počínaje babou Vangou konče. Ti tvrdí, že vše, co se děje, se děje teď a tady. Minulost, budoucnost i současnost. 

Babi si tak, coby holčička, může v jednom okamžiku hrát s mým přítelem, který je o 50 let mladší aniž by jí věkový rozdíl jakkoliv překážel. 

Je to naprosto fantastický svět. Můžete zažít doslova všechno. 

Pravda. Má to i svoje mouchy. 

Já to neumím. Stále ještě nedokážu vše pojmout. 

Můj mozek je velmi omezen bariérami přízemního vnímání světa. 

Na některé otázky, které se z bůhví jakého důvodu v časoprostoru nějak zasekly nedokážu občas adekvátně reagovat. Objevují se v různých dimenzích, ale pokaždé v jiné realitě,takže se jednotlivé verze liší v kontextech příběhů. Jednou je to krádež dokladů , podruhé čekání na předání, nebo hledání dcery, která má ty doklady u sebe. Už jsem i umřela. 

Jak říkám. Nejsem ještě na tak vysoké úrovni vědomí, takže se v tom trochu ztrácím. 

Babi se taky skoro s každým zná. 

S prezidenty, politiky i místními pobudy. 

S většinou z nich údajně pracovala. Dozvídám se tak o způsobu života významných lidí současnosti v jejich jiných dimenzích. 

Přestože se velmi snažím a o Alim jsem přečetla kde co, je to velmi náročné. 

Abych zajistila alespoň občasné potkání ve společné realitě, je naše domácnost opatřena mnoha cedulkami, které připomínají některé zásadní skutečnosti. 

Co je za den, v jakém jsme městě, kolik let tu s námi babi žije, že mám všechny její doklady, že je všechno vyřízené... 

Šetří to slova i energii a babi alespoň na chvíli spočine v současnosti. 

Je to úlevné. 






2 komentáře:

  1. To je tak výborně napsaný, že jsem to musela číst třikrát, jak mě to bavilo. Díky!

    OdpovědětVymazat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...