neděle 3. ledna 2021

Hlášky - 1 - volby

To jsem ráda, že jsi tady. Bála jsem se abych to správně udělala. 

A co budeš dělat? 

No až půjdeme dneska k těm volbám. 

K jakým volbám? 

No ráda bych ti dala hlas, tak abych to udělala správně. 

Ale já nikam nekandiduju. 

Ne? To je škoda. 

A kam bych měla kandidovat? 

No do strany. 

Ježiši! A do jaké? 

No do sociální demokracie. 

Vždyť je nesnášíš?!

To mě jen tak napadlo. 

Stejně žádné volby nejsou. 

Nejsou? 

Ne. 

Po 5 minutách :

Kdo bude hlídat ty volby? 

Jaké volby? 

No. Budou přece volby. 

Babi. Nebudou. 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...