pátek 31. prosince 2021

Hlášky - proroctví?

Ráno jsme přišli z nákupu. Samozřejmě jsem zapomněla koupit to, pro co jsem hlavně šla. Prostě zákon schválnosti. 

Babi seděla v kuchyni a lámala tvrdé pečivo pro slepice. Hlavu skloněnou nad kýblem, vypadala, že nás ani neregistruje.

Byla jsem naštvaná, a tak jsem si sama pro sebe polohlasem ulevila "Do pr...e!"

A z kuchyně se ozvalo:

"Šťastnou cestu."

Hned byl ten svět hezčí.

Jen doufám, že to nebylo nějaké neblahé proroctví pro příští rok.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...