středa 16. prosince 2020

Ali přítel nejvěrnější 5 - Křížovky

Přestože už má Babi problém udržet delší větu, stále se ještě snaží luštit křížovky. 

Občas se vloudí šotek a musí si vypomoct nějakým tím novotvarem, ale pokaždé to udělá velmi svědomitě a Ali pomáhá, jak může . 

Když tajenka nevyjde úplně akorát, tak to trošku poopraví a nadává u toho, že ty křížovky už dneska neumějí udělat pořádně protože jim to vůbec nevychází. 

No jo. Nic už není jako dřív. Mě by to taky štvalo. 

Vždycky ráda luštila. Měla neskutečnou spotřebu křížovek. Dneska s vypětím všech sil zvládne jednu, ale i tak je to úctyhodný výkon. 

Je to další z věcí, které mě fascinují. Hodiny a hodiny sedí sehnutá a snaží se tu tajenku dát dohromady. 

Večer je pak velmi šťastná, že to má hotové, protože to budeme potřebovat pro to vyúčtování, co budeme dělat na konci měsíce a pro jistotu mě to nechá zkontrolovat, aby tam neměla chyby. 

I když jsem poněkud zmatená, pokaždé to pro jistotu zkontroluju. Co kdyby náhodou... 

Snažím se přijít na to, co bychom tak s těmi tajenkami mohly doma vyúčtovat, ale ještě jsem na to nepřišla. 

 To ví jen babi. 












Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...