pátek 15. ledna 2021

Ali přítel nejvěrnější - 17 - je sychravo

Nastalo sychravé počasí a babi do časoprostoru zdrhá stále častěji. Skoro to vypadá, že už se jí v té naší dimenzi vůbec nelíbí, a tak mizí jinam. 

Pravda. Ono to poslední dobou opravdu za moc nestojí. 

Někdy jí ty její úniky závidím. 

Babi stačí i obyčejné klimbnutí a je pryč

Ježisi! Co já bych dala za spánek! A s krásnými sny? No to je SEN..! 

Pořádně jsem se nevyspala ani nepamatuju. 

Zatím, co běhám mezi sporákem, pračkou a zvířaty, babi si užívá v časech, kdy byla mladá, krásná a šťastná. 

Po návratu se s námi nikdy nezapomene podělit o své zážitky. 

Někdy se stane, že během svého cestování v čase, dokáže prožít paralelní život i s postavami z různých pořadů, seriálů nebo filmů. 

Vůbec nechápu, jak to dělá. A opravdu se to SNAŽÍM pochopit. 

Napadá mě jediné vysvětlení. A to, že kromě všech prožívaných teď a tady, existuje i filmové a televizní teď a tady. 

Já vím. Zní to fantasmagoricky. Kdyby tomu tak bylo,.. tak by to byl fakt těžkej masakr. 

Ať je to, jak je to, babi to prostě ba, protože v aktuálním teď ji to neba. 

I když máme doma spoustu mazlících zvířátek, babi se nám nudí, nudí a trudí. 

V létě může babi strávit celý den venku na čerstvém vzduchu, ale jakmile se ochladí a potemní, sedí doma a buď vymýšlí blbosti nebo přemýšlí nad hovadinama. 

Omlouvám se. Chtěla jsem napsat, že se mi snaží pomoct, přemýšlí za mě a radí mi, jak mám co dělat. 

Sedí v kuchyni u stolu, pozoruje mě při práci (radí mi), poslouchá rádio a chvilkama je duchem je bůhví kde. 

Za chvíli se probere do tvrdé reality, aby zjistila, že to byl jen další sen... 

.... "V kolik přijedou?"

"A kdopak babi?"

"No turisti."

"Jaký turisti?" 

"Já myslela, že máme tábor. My už ho nemáme?" 

"Nikdy jsme žádný neměli babi.." 

V ty chvíle je mi jí hrozně líto, ale zároveň jí ty báječné zážitky závidím..., i když... přeci jen jsem radši tom svém hektickém TEĎ. 













Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...