čtvrtek 11. února 2021

Hlášky - 4 - to byl ale den

 Po příchodu z práce:

"Ahoj babi! Jak si se celý den měla?"

Babi po celém dni u televize :

" Jsme si dneska mákly. Bylo toho strašně moc. Jsem ušlapaná, jak jsme celý den lítaly. Bolí mě z toho celej člověk." 

"Babi, vždyť jsi byla celý den doma." 

Babi s tajemným, šibalským úsměvem:

"To si jenom myslíš... My toho dneska nachodily.." 

 "A s kým babi?" 

"No s holkama. Jak sem chodí."

"Kterýma holkama ?" 

"Já nevím, jak se jmenujou. Počkej...  Tady to bylo napsaný. Hanka!" 

"A kdo to je?" 

"No moje dcera." 

"Tvoje dcera jsem já." 

"Ty přeci nejsi moje dcera............ Ty jsi Hanka?" 

"No jo babi. Už je to tak." 

"Už se mi to plete. Ale můžeš bejt klidná. Všechno jsem uklidnila a srovnala...i venku..... " 

"Vždyť já vím babi. Jako dycky."

Rozhlédnu se na ten binec kolem a zeptám se. 

"Máš hlad?" 

A vím, že řekne. "Trošku. Ale ne moc." 







Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...