úterý 23. března 2021

Ali přítel nejvěrnější - 29 - kalhotky

Takřka měsíc jsme si užívaly idylického období bez zmatených řečí i výmyslů. Jeden by myslel, že si Ali vzal na chvíli volno. Problém je však v tom, že Aliho to, na rozdíl od nás, evidentně nebavilo. 

Možná je to jen uraženou ješitností , ale dává nám to odloučení teď docela sežrat. Jako by načerpal energii pro vymýšlení dalších blbostí a srandiček. 

Babi dlouhodobě odmítá nosit plenkové kalhotky. Je to pod její úroveň a není síly, která by ji přesvědčila o užitečnosti tohoto praktického doplňku a přiměla ji k užívání vymožeností moderní doby. 

Přestože se občas stane menší nehoda, kdy nestihne doběhnout do výsostných míst, kalhotky si zkrátka nevezme, protože v nich má velký zadek. Lidsky tomu rozumím. 

A tak nám spotřeba spodního prádla utěšeně roste, a já peru a peru. Nevadí mi to do okamžiku, kdy mi začne tvrdit, že jí ty kalhotky někdo krade. 

Jsem po babi jediná ženská v baráku, tak se omlouvám, že si to beru trochu osobně. Naštěstí babi nepodezřívá mě, ale tu druhou, co k nám chodí a co jsem ji v životě neviděla. 

Mám dost bujnou představivost, ale to, že by někdo kradl zánovní bombarďáky velikosti XL, si fakt představit neumím. 

Ale babi trvá na svém a nenechá se zvyklat mými logickými argumenty. Má patrně pocit, že domělá krádež jejích kalhotek, je srovnatelná s loupeží  korunovačních klenotů. 

S urputností brání svoji pravdu a neváhá použít ani výrazy tak těžkého kalibru, jako "čestné slovo" nebo "na mou duši". Tím mě vždycky dostane, takže jsem ochotná uvěřit i tomu, že nemá dvacatery, ale pouze čtvery kalhotky. 

Jenže pak vytahuji prádlo z pračky a počítám 1, 2, 3.... 14, 15, 16 kalhotek za týden?!? 

Napadá mě jediné vysvětlení. Zloděj mi ty kalhotky tajně vrací do koše na prádlo. 

Tak to je fakt vrchol! 

Kam ten svět spěje.. ?! 











4 komentáře:

  1. Jsi skvělá... Uz dlouho jsem se tak upřímně nezasmala��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Jsem ráda, že jsem vám zvedla náladu ❤️

      Vymazat
  2. Je úžasné, jak krásně a s lehkostí dokážete vystihnout "Ali-trable" Také s námi bydlí. Někdy je jeho působnost silnější, jindy také trochu odpočívá. Nám se ztrácí peníze, šperky, které nikdy u nás doma nebyly a náš mírumilovný siamský kocourek je zlý pes. Macinek to však nebere osobně. Vytrvale a s pokorou hlídá v nohách postele, a když má Ali náhradní volno (za dny kdy řádil usilovně hodin) tak se Macek nechá hladit, přesto, že to někdy pro něj moc příjemné není díky Parkinsonu, drží a asi je rád, že zase není ten zlý pes. Děkuji za úžasné psaní. Hodně sil, trpělivosti a optimismu. Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Jiřinko. Jsem moc ráda, jestli vás příběhy rozesmály. A nebojte, u náš se krade taky. A ve velkém. A zvířata jsou děti, které je babi schopna ukládat ke spankutak vehementně, že občas musím zakročit😂. Děkuji za hezký komentář.

      Vymazat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...