středa 8. prosince 2021

Ali přítel nejvěrnější - 59 - porucha přenosu

Babi: "Hani. Pojď se podívat. Tady za oknem choděj nějaký chlapi. Kradou mi tu věci." 

Já: "Já nikoho nevidím. Kdo by tu co dělal?" 

Babi: "Hrabali se mi ve skříních. Sebrali mi všechny kapesníky." 

Říkám si. To je nějaký divný fetišismus. Proč zrovna kapesníky? Na druhou stranu... Proč ne. Za tu dobu, co s námi Ali bydlí, už se nedivím vůbec ničemu. 

Aby měla babi klid, obešla jsem celý dům, ale nikde nikdo. Že by se opět jednalo o průnik nechtěných návštěvníků z jiné dimenze? Kdo ví. 

Hlavně ať mi tu zas neudělají binec. Kdo to má pořád uklízet! 

Chápu, že cestování časoprostorem není úplně jednoduché. I to, že čas od času, může dojít k poruše přenosu. Něco, jako když se vám zasekne výtah. 

Jako zrovinka tuhle. 

Seděla jsem v kuchyni a babi se (evidentně ve spěchu) snažila použít bránu do jiné dimenze. Ali už byl na cestě a babi se k němu chystala připojit. Ale...

Patrně si na poslední chvíli uvědomila, že se blíží vánoce. Možná jen sebou chtěla vzít pár dárků. Donést přátelům některé z vymožeností našeho teď a tady. 

Jenomže. Ali už lítal bůhví kde a babi ho chtěla rychle následovat. Problém byl v tom, že brána časoprostoru má velmi malý průměr. Taková mini červí díra. 

Onen dlouho hledaný vstup se totiž nachází přímo uvnitř hlavního trůnu výsostných míst, tedy tam, kam i císař pán chodil pěšky. 

A protože babi chtěla svými dárky udělat hodně radosti, snažila se branou propašovat spoustu věcí. Není divu, že došlo k tomu, k čemu logicky muselo dojít. 

Možná, kdyby tolik nespěchala, nepředimenzovala by kapacitu otvoru a nedošlo by k výše zmiňovanému problému se spojením. 

Naskytla se mi jedinečná možnost nahlédnout do tajů života za branou. 

Díky tomu teď vím, že velmi žádaným artiklem je toaletní papír a zubní pasta v tubě, což je nepochybně velmi zajímavá informace. Zatím nevím, jak s ní naložím, ale já na něco určitě přijdu. 

Samozřejmě mě mrzí, že se to nepovedlo. Už kvůli babi. Kvůli nečekaným problémům se dárky úplně znehodnotily. Zubní pasta podivně páchla a papír se totálně rozmočil. 

No snad ty vánoce budou hezké i tak. 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...