čtvrtek 31. března 2022

Hlášky - kandidatura

Babi se o politiku vždycky zajímala.  Sleduje různé debaty a neúnavně komentuje aktuální dění .

Nemá to vůbec snadné. Když si uvědomím, že dokáže sledovat dění v několika dimenzích současně... Já bych v tom měla totální hokej. 

Cesty, které s Alim podnikají, velmi pozitivně rozšířily její politický rozhled. 

Světonázor má rovněž konstantní a neměnný. Za všechno můžou komunisti. Přes to nejede vlak. Nevím sice, v kterém teď a tady jsou aktuálně u moci, ale raději to nezpochybňuju. 

Vzpomínám si na hlášku z vtipu, který kdysi mezi lidmi koloval :

"To víš. Já ti to řeknu, ty to někde vykecáš a mě pak zavřou." 

A tak radši mlčím. Co kdyby náhodou... 

Poslední dobou se často mluví o volbách, což babi nemohlo uniknout. Přeci jen mě zarazilo, když začala hovořit o kandidatuře. 

Babi: " Já se jim na to vyprdnu. "

Já: " Na co? "

Babi: " No na ty jejich řeči. Prostě se jim na to vykašlu. " 

Já:  "Na co se vykašleš?" 

Babi: " No. Na to, jak mě ukecávaj." 

Já:  "Kdo tě k čemu ukecává?" 

Babi: "No chtějí mě jmenovat." 

Já:  "Kam jmenovat?" 

Babi: "No do vlády. Na prezidenta." 

Polkla jsem naprázdno. Vůbec jsem netušila, že má babi takové ambice. 

Sice nevím, ve které části časoprostoru se jí této pocty dostalo, ale samozřejmě má moji plnou podporu. Věřím, že bude člověkem na svém místě. 

Doufám, že její kandidaturu podpoříte i vy. Aby byl ten svět zase v pořádku. 









Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...