čtvrtek 27. července 2023

Ali přítel nejvěrnější - 103 - mládeži nepřístupno

Babi bývala velmi krásná. A představa o tom, že je stále žádoucí ji dosud neopustila. To všechno už jsem psala. Jenže teď babi chytla nějakou druhou mízu nebo co?! Témata s lehce "elektrizujícím" či mírně erotickým podtextem vyloženě vyhledává. Tento příspěvek je tak poněkud lechtivého ražení. Vím, že občas můj blog čtou i děti. Upozorňuji proto rodiče, aby tentokrát zvážily vhodnost četby svými ratolestmi. 

Babi: "To byste se divili kolik já mám nápadníků!"

Petr: "A kde? Vždyť nikam nechodíte."

Babi: "Oni chodí za mnou."

Petr: " A kam? Vždyť tu za vámi nikdo nebyl."

Babi: "Ke mně pod okno. Chodí mi sem zpívat a radí mi."

Zaslechla jsem bohužel jen konec rozhovoru. Ale stejně mi prolítlo hlavou: Že by nějaká novinka? No pozdrav pánbůh! To se máme na co těšit. Vím jak to dopadá, když se mi barákem začnou courat cizí chlapi. Ke štěstí mi bohatě stačí Ali i s těma jeho srandičkama.

Díky bohu jsem zatím na žádné láskou zmámené individuum nenarazila. Už když si představím, kolik jich tak babi musí mít v celém tom širém časoprostoru. Jak jí znám, tak ta se v tomto ohledu určitě neztratí. Úplně ji vidím, jak si sedí někde v kavárně, ladně přehozenou nožku přes nožku a kolem ní spousta nápadníků. Obdivně si babi dobírají a bezhlavě podléhají jejímu kouzlu. V takové realitě se babi jistě cítí velmi šťastná. V tom našem teď a tady to bohužel moc nefunguje. I když se pokouší se flirtovat s kdekým. 

Před časem byl u nás kamarád. Veselá kopa. Žádnou "košilatou legraci" nezkazí. Seděli jsme společně před domem a povídali o všem možném. Babi se, jako obvykle, domáhala nějakého jídla.

Babi: "Babička umírá."

Kamarád: "Já taky babi. Touhou."

Já: "Dej si na babičku pozor. Zapalujou se jí lýtka, tak aby tě ještě neznásilnila."

Babi: "Já už nemůžu. Já mám chudý oudy."

Kamarád: "Kdybych byl hodně bizarní poeta, tak řeknu: Ale ústa máte zdravá."

Ve tváři se mi objevil lehký ruměnec. Jsem ze staré školy a vést s babi takto lechtivou konverzaci mi přijde dost na hraně. Babi však s nadšením zpracovala kamarádovu nahrávku na smeč.

Babi: " Ano. Ústa však také trpí."

A to už jsme dekórum nevydrželi a všichni zcela nemístně vyprskli smíchy. Babi si prostě umí najít své místo na slunci. 

Nějaký ten den po té k nám opět zavítal. Potřebovala jsem na poštu a kamarád slíbil, že babi chvíli pohlídá. Při odchodu jsem v nadsázce prohodila:

Já: "Dej si bacha na babi. Znáš ji. Občas je zákeřná a na mladýho kluka všude číhá plno nebezpečí."

Kamarád: "Neboj. Já se bránit nebudu."

Já: "No jak myslíš. Já tě varovala."

Babi tiše seděla a potutelně se usmívala. Co tam ti dva spolu dělali nevím. Vím jen, že vše proběhlo ve vší počestnosti. Po návratu byl kamarád celý a "nepoužitý" a babi mu spokojeně líčila nějaký ze svých příběhů. 

Tak to s tou její náruživostí nebude tak horký.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice si vážím všech, kdo si udělali čas a svým komentářem zhodnotili mé snažení. Uvítám všechny podněty, které by vás na téma péče o nemocné s alzheimerem zajímaly. Děkuji, že mě sledujete.

Napsali o nás

Článek Markéty Pilátové - Ti co se nevešli

Strašně ráda bych se s vámi podělila o radost, která mi málem podlomila nohy. Jedna z porotkyň Magnesia litera se o mém blogu zmínila ve své...